Odpowiedzi

2010-03-02T17:23:03+01:00
Włączasz Nero-wybierasz "utworz dysk CD z danymi"- bierzesz "dodaj" wybierasz ta swoja prezentacje bierzesz dalej i zapisa.

Robi sie to normalnie jak bys zapisywal wszystko inne ;]
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:36:16+01:00
Uruchamiasz nero->dodaj plik->dalej->wybierasz szybkość->zapis na dysk.


Jak chcesz więcej informacji na ten temat to pisz do mnie na pw!
5 3 5
2010-03-02T20:37:44+01:00
Włączasz nero->wybierrz "utworz dysk CD z danymi"->wciśnij "dodaj"->wybierasz swoją prezentację->wciśnij "dalej"->zapisz
4 4 4