Odpowiedzi

2010-03-02T17:20:46+01:00
Rodzina i katecheta/ka
1 5 1
2010-03-02T17:22:18+01:00
Rodzice, księża, zakonnice, bliskie Ci osoby, z którymi przebywasz, oraz chodzenie do kościoła, czytanie biblii i uważne słuchanie na lekcjach religii.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:22:36+01:00
W realizowaniu zasad ewangelii może nam pomóc dobra wola, Pismo Święte, Kościół, Ksiądz.
A także wywiązywanie się z przykazań Bożych.
1 5 1