Odpowiedzi

2010-03-02T17:23:46+01:00
Zapoznanie się z domem i jego otoczeniem
II Atak nieznajomego napastnika
III Znalenienie pamietnika ksiedza Koszyczka
IV Pojawienie sie falszywego malarza
V kradziez pemietnika
VI Pozorny wyjazd Adasia z Bejgoły
VII Chlopeic w posiadaniu listu Francuza
VIII Uwiezienie Adasia
Ix Uwolnienie z rak opryszczkow mlodego detektywa i Francuza
X Odczytanie tajemniczego napisu na drzwiach
XI Wprowadzenie w bląd przeciwników
XII Znalenienie skarbów.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:25:24+01:00
1. Lekcja histori, Adam zaskakuje profesora swoim sprytem.
2. Detektywistyczne osiągnięcia Cisowskiego.
3. Propozycja profesora - wyjazd do Bejgoły.
4. Adaś przyjął zaproszenie.
5. Bohater znajduje pamiętnik księdza koszyczka, gdzie zapoznaje się z opisem dworku, w którym mieszkał kiedyś tajemniczy Francuz.
6. Podejrzani goście państwa Gąsowskich.
7. Wiadomości zawarte we "francuskim" liście.
8. Adaś w niewoli.
9. Harcerze z pobliskiego obozu ratują Adama i Francuza.
10. Podstęp Cisowskiego i odnalezienie skarbu.
2 4 2