Odpowiedzi

2010-03-02T19:25:32+01:00
Oczywiscie ze iswtnieją współcześni herosi, jednym z nich jest np. Jarosław kaczynski. pokazuje on nam jak powinniśmy żyć oraz uczy nas jak mamy postępować, uczy nas poprawnej moralności i godnego życia w spolczesnym świecie. jest wspaniałym dyktatorem ludzkości w dzisiejszych czasach. Postawą i sposobem swojego życia powinien również pokazywać cechy typowego autorytetu.
Moim zdaniem taka postać powinna być zdecydowana. Podejmowanie ważnych decyzji nie może stanowić dla niej problemu. Oczywiście decyzja taka nie mogłaby być podjęta pochopnie i bez większego zastanowienia. ; )
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T20:11:54+01:00
Nawet w dzisiejszych czasach istnieją herosi.Jednym z wielu takich przykładów są ratownicy górscy którzy ratują życie ludziom. Albo choćby nawet człowiek który poświęca swoje życie by ratować inne.Dobrze że tacy ludzie jeszcze istnieją.Gdy by nie one nie jedna potęcjalna ofiara zgineła by. Ich nie obchodzą korzyści materialne związane z nagrodą za czyn.Robią to z własnej woli i za to powinniśmy być im wdzięczn
6 2 6