Wykorzystaj te informacje i wpisz w załączniku w lukach w odpowiednich jednostkach, które są podane w tabeli:

Składniki na ciasto:

-250 ml wody
-125 g masła
-18 dag mąki przennej
-6 jajek
-2 łyżeczki proszku do pieczenia

składniki na krem:

-3 szklanki mleka
-15 dag cukru pudru
-375g masła
- 1 cukier waniliowy
- 4 dag mąki przennej
-5 dag mąki ziemniaczanej
- 4 jajka




PLIS TYLKO SZYBKO ALE DOKŁADNIE
AHA I ZA GŁUPIE ODPOWIEDZI TYPU: NIE WIEM ZGŁASZAM SPAM!

ZROZUMIANO?

TEN KTO WPISZE WE WSZYSTKIE LUKI ODPOWIEDZI DOSTAJE NAJ
NO I ODPOWIEDZI W ZAŁĄCZNIKACH


aHA I TE dm3 to oznacza decymetry sześcienne

3

Odpowiedzi

2010-03-05T17:03:42+01:00
W załączniku jest odp. tylko ze ja na dm3 nie umiem zamieniać..
2010-03-05T18:04:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T19:10:41+01:00
Nie wiem jak zrobić tabelę, ale będę pisać tak:
il zgodna z przepisem/ il powiększona o połowę
0,25dm3 / 0,5l
0,75dm3 / 1,5l
500g / 10dag
22dag / 0,44kg
150g / 0,3kg

Jak coś to pisz. :)