Odpowiedzi

2010-03-02T17:24:46+01:00
1,4m x2=2.8m
1,6m x 2 = 3,2m
1,4m x 2=1,8m
0,8m x 2 = 1,6m
2.8m + 3,2m + 1,8m + 1,6m = 9,4m
Odp: Artur zużyje na okna 9.4m taśmy uszczelniającej an okna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:26:17+01:00
(1,40 m + 1,60m) * 2= 6 m
( 1,40m + 80 cm) * 2= 4,4 m
6m+4,4m= 10,4m
Odp. Artur potrzebuje 10,4m taśmy.
2010-03-02T17:40:21+01:00
X to taśma uszcz w m
2(1,4+1,6)=x
2.8+3.2=x
x=6 jedno okno
2(1,4+0,8)=x
2.8+1.6=x
4.4=x

6+4.4=10.4 m
odp Artur zużyje 10.40 m taśmy uszczelniającej