Odpowiedzi

2009-10-19T20:31:30+02:00
Szanowny dyrektorze!
Wraz z klasą 2d wzosimy petycje w sprawie zmiany nauczyciela chemii.Jest to dla nas bardzo ważne aby przyznano nam innego nauczyciela. Nasz obecny nauczyciel jest bardzo nie miły dla nas. Każda lekcja zaczyna się sprawdzianem.Ten nauczyciel nam nic nie tłumaczy .Mamy same dwójki i jedynki.Połowa klasy na koniec semestru będzie zagrożona.Nic nie rozumiemy z tych lekcji chemii. Więc z tego powodu prosimy ,jeśli jest taka możliwość,o przyznanie nam innego nauczyciela,który będzie umiał na wyjaśnić całą tą chemie.Dziękuje i proszę o rozpatrzenie tej sprawy.
Pozdrawiam uczennica/uczen klasy 2 c.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:47:41+02:00
Drogi dyrektorze, zwracam się do pana z prośbą o natychmiastową zmianę sklepiku szkolnego. W sklepiku sprzedawane są rzeczy, które szkodzą zdrowiu wszystkich uczniów. Razem z przedstawicielami kółka ekologicznego prosimy o zmianę produktów sprzedawanych w sklepiku szkolnym na produkty, które będą zdrowe, pożywne i nie będą nam szkodziły.
Z góry dziękuję
z poważaniem kółko ekologiczne