Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:27:20+01:00
Jeśli czytałaś książkę 'ten obcy' to narysuj tak:

na środku popiersie człowieka ale tak jakby bez twarzy moż ebyć przyciemniona, zeby nie widać było kto to
i na dole napis: ten obcy ale takimi literami tajemniczymi, być może dobre będą gotyckie:0
ja narysowałam coś tkaiego an konkurs zajęłam 1 miejsce:)
1 5 1
2010-03-02T17:39:13+01:00
Wszystko zalezy ile masz lat.
jeśli do 10 to radzę narysowac cos o dzieciach z bullerbyn ( sześcioro dzieci siedzących na łące)
jeśli do 13 to opowieści z narni będą swietne ( narysuj otwartą szafę z której wychodzą lew i tygrys)
jeśli masz do 15 lat to może harry poter? jeśli tak to narysuj HAgrida ( tego dużego ) i różdżkę