Odpowiedzi

2010-03-02T17:26:43+01:00
Tajemniczy ogród , Harry Potter , Władca pierścieni , Pinokio
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:26:45+01:00
Zemsta A Fredy rez Wajda
Pan tadeusz A. Mickiewicza
Quo vadis H. Sienkiewicza
Nad Niemnem Elizy Orzeszkowej
9 4 9
2010-03-02T17:26:46+01:00
Są takie jak Ogniem i mieczem, Krzyżacy, Wakacje z Włochami, Quovadis:)
Polecam się na przyszłość :))))
2 1 2