Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T17:29:03+01:00
Ranking najlepszych sportowców na świecie

każdy może godnie celebrować święta wielkanocne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:32:21+01:00
Znalazłam się w rankingu najlepszych uczniów w naszej szkole.
Ranking przedstawiał moją pozycję wśród innych pracowników.

Celebrując gwiazdy t.j. Doda przedstawiamy głupotę naszego ludu.
Dzisiaj celebrowaliśmy Anię na szkolnym apelu.
1 3 1