Odpowiedzi

2010-03-02T17:58:33+01:00
Mudlmy sie za wszystkich chorych i cierpiących. Ciebie prosimy ...
Mudlmy sie za rodziny wszystkich chorych i cierpiących i ludzi któży potrzbują pomocy. Ciebie prosimy...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:00:45+01:00
1. Módlmy się za chorych, by ich cierpienie było dla nich przepustką do nieba. Ciebie prosimy...
2. Módlmy się za cierpiących, by w swoim cierpieniu umieli znaleźć Boga. Ciebie prosimy...
3. Opiece Bożej powierzmy rodziny chorych, by gotowe były przyjąć cierpienie najbliższych. Ciebie prosimy...

:)
9 3 9
2010-03-02T18:02:07+01:00
Polecamy Ci, Panie, lekarzy prosząc, aby jak najwięcej ludzi mogli przyprowadzić przez wszelkie choroby .
Módlmy się za naszych bliskich chorych, aby Duch Świety obdarzył ich zdrowiem.
4 2 4