Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:32:33+02:00
Drogi Maćku!

Wiesz już, że dostałem się do mojej szkoły marzeń. Jestem szczęśliwy i dlatego postanowiłem Ci opisać moje wrażenia.
Pierwszego dnia byłem przejęty jaką bede mieć klase, kolegów, nauczycieli. Ale kiedy weszłem na sale gimnastyczną (gdzie mieliśmy rozpoczecie) wszyscy się mną zainteresowali. Zrobił się tłum. Pytali jak się nazywam i jakie mam zainteresowania. Znalazłem nawet chłopaka, który ma takie zainteresowania jak ja...Lubi grać w kosza i malować. Teraz chodzimy razem do szkoły, a codziennie po zajęciach gramy na szkolnym boisku w kosza. Nauczyciele są też fajni! Oczywiście znajdą się tacy co krzyczą i dają pały, ale i tak jest SUPER!
Bardzo podoba mi się moja nowa szkoła. Ty tez się przeniosłeś? Opowiedz jak tam jest! Czekam na odpowiedź...

(podpis)

WrednaSkinka ;*
2009-10-19T20:33:40+02:00
Drogi Ryszardzie.
Dostałem się do nowej szkoły. Uczniowie są tu mili, a nauczyciele wymagający.
Dobrze się tu czuję, nie mam problemów w szkole. Plan lekcji wygląda zachęcająco. Nie zadają nam dużo do domu, jednak uczyć się trzeba...
Muszę Ci przyznać, że do szkoły chodzę z uśmiechem na twarzy i radością w sercu.
Przykro mi lecz muszę kończyć już mój list. Mam jutro klasówkę z matematyki.
Do zobaczenia Ryszardzie - (Twoje imię.)
2009-10-19T20:57:32+02:00
Warszawa,28.08'.08

Kochana Aniu!

Na wstępie mego listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić. Pamiętasz, jak Ci opowiadałam o nowej szkole, do której złożyłam podanie? Właśnie dzisiaj przyszła odpowiedź. Nie uwierzysz, ale mnie przyjęli. Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Jestem tak wniebowzięta i szczęśliwa, że nie mogę się opanować. Nigdy nie byłam bardziej podekscytowana. Trochę się boję, że sobie nie poradzę, ale jakoś na pewno będzie. Tak się cieszę, że to właśnie mnie wybrali spośród setek innych kandydatek.
Przyjeżdżaj do mnie szybko, to opowiem Ci coś więcej. Jeszcze raz pozdrawiam i całuję.
Helcia