Które pojęcie pasuje do stwierdzenia?
a. podtrzymuje spalanie
b. od jego nazwy pochodzi nazwa reklam świetlnych
c. powstaje po burzy
d. gaz szlachetny o najwiekszej gęstości
e. gaz szlachetny o najmniejszej gęstości
f. rośliny motylkowate pobierają go z powietrza
g. jeden ze sprawców efektu cieplarnianego


1.azot
2.tlen
3. hel
4. tlenek węgla
5. neon
6. radon

2

Odpowiedzi

2010-03-02T17:34:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:35:36+01:00