Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:35:02+01:00
Liberum Veto była to zasada ustrojowa, która dawała posłom zerwanie i unieważnienia podjętych uchwał w Sejmie. Pierwszym posłem, który użył właśnie tej zasady był Władysław Siciński.

Nie wiem co jeszcze dopisać, to są główne informację napisane przeze mnie o liberum veto.
9 4 9
2010-03-02T17:35:55+01:00
Liberum veto było sprzeciwem ktory muwiono na różnych obradach,zebraniach,konferencjach itp.Liberum veto mugł wypowiedzieć każdy cżłonek zebrania gdy coś mu się nie podobał i nie chciał żeby dany pomysł zaistniał
6 1 6