Odpowiedzi

2010-03-02T17:34:52+01:00
Powiedział bym je żeby tego nie robiła żeby nie ostawiał swojej rodziny.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:36:24+01:00
Osobie która powiedziała by do mnie że chce odebrać sobie życie powiedziałbym że nie warto tego robić ponieważ każdy powininen żyć i każdy a do tego prawo. Nie można się poddawać z powodu problemów musimy sobię dawać rade albo porozmawiać o swoich problemach z innymi. Trzeba dalej żyć i iść nawet ciężką drogą przez życie co może nie być łatwe i pamietac o tym zeby nigdy sie nie poddawac. Prosze o naj :)