Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:34:12+02:00
Gdybym miał/a wybierać pomiędzy ciuchem ,a dobrym sercem oczywiście wybrałbym/ła serce. Ciuch jest rzeczą materialną ,a jak wiemy rzecz materialną łatwo stracić . Nie ma nic lepszego od dobrego serca ,wartość pieniądza przy dobrym sercu staje się 0 !
1 5 1
2009-10-19T20:36:06+02:00
Moim zdaniem nie ważne jest to jak się ubierasz, ani to jakie masz dodatki itp. tylko to jakim jesteś. Można mieć świetne ciuchy, ale być "zwykłym draniem". To jaki mamy ubiór także może świadczyć o naszej osobowości, ale na pewno nie świadczy o tym jakie mamy serce.
1 5 1