Napis w ramceumieszczony na poniższej mapie oznacza, że odcinkowi długości 1 cm na tej mapie odpowiada odcinek długości 10 km w rzeczywistości.
a) Jakiej odległości w terenie odpowiada odcinek o długości 1 mm na tej mapie?
b) Na mapie odległości w linii prostej między Ostrołęką a Kolnem wynosi 4 cm 2 mm. Jaka jest rzeczywista odległość między tymi miejscowościami.

3

Odpowiedzi

2009-10-19T20:33:00+02:00
1mm=10km:10 = 1km

4cm 2mm= 42km
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:33:33+02:00
1 cm - 10 km
a ) 1 mm (0,1 cm) - 1 km
b) 4 cm 2 mm = 4x 10 + 2 x 1 = 42 km
4 2 4
2009-10-19T21:28:41+02:00
A ) 1 mm (0,1 cm) - 1 km
b) 4 cm 2 mm = 4x 10 + 2 x 1 = 42 km
2 2 2