Odpowiedzi

2010-03-02T17:40:47+01:00
Moim zdaniem dotrzymywanie danego wcześniej słowa jest ważne, ponieważ dotrzymując obietnic wyrabiamy sobie u innych dobre zdanie o sobie. Osoba, która jest niesłowna nigdy nie uzyska zaufania innych. Niektórzy uważają, że słowo dane innej osobie jest ważniejsze niż każda inna umowa pisemna.
37 4 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:41:50+01:00
Dotrzymywanie danego słowa jest bardzo ważne. Jest to znak lojalności i szacunku wobec osoby ,której cos obiecalismy.
Jeśli my dotrzymamy danego słowa ktoś z pewnością sięnam zrewanżuje. Przed obietnicą należy zastanowic sie czy napewno jestesmy w stanie ją wypełnic.
70 4 70