Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:02:37+01:00
...nałożonych Niemcom przez Traktat Wersalski. Głównymi...uwzględnionymi w Traktacie Wersalskim, zbliżenie...wojną światową i Traktatem Wersalskim Niemcy...nieakceptujących Traktatu Wersalskiego...które utrwalono po Traktacie Wiedeńskim. Posunięcie to wpisywało...Cztery z nich były traktatami arbitrażowymi, a więc...Skutki i ocena Traktatów Lokarneńskich Układy...pokoju. W 1925 roku Pokojową Nagrodę Nobla otrzymał...Aristide Briand. Traktaty Lokarneńskie były...wyłączone z systemu "pokojowego", jaki utworzono...sojusz z Francją. Traktat z Locarno jasno...Rapallo z 1922 roku i Traktatach Lokarneńskich, była...
65 4 65
2010-03-02T18:04:51+01:00
1.Niemcy zobowiązały się do poszanowania suwerenności Austrii
2.Niemcy obiecali uznać niepodległość polski i czechosłowacji.
93 4 93