Odpowiedzi

2010-03-02T17:46:58+01:00
1 )3000/1 * 25/100= 75000/100= 750zl
4 ) 60/1 * 15/100=9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:52:02+01:00
1) 100% + 25% = 125%
125% - 3000 zł
25% - x
x = 25 * 3000 całe to podziel przez 125
x = 600 zł - to jest premia

2) 100% - x
5% - 7,5
x = 7,5 * 100 całe to podziel przez 5
x = 150

3) 100% - 120
x - 15
x = 100 * 15 całe to podziel przez 120
x = 12,5 %

4)100% - 60
15% - x
x = 15 * 60 całe to podziel przez 100
x = 9