Odpowiedzi

2010-03-02T17:42:20+01:00
MÓWIĄC PRZEMÓWIĆ PRZEMOWA PRZEDMÓWCA PRZEMOWA MÓWIĆ MÓWIĄCY MOWA
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:45:39+01:00
Mówca:
-mówczyni,
-mowa,
-mówić,
-mównica,
-przemowa,
-przemówienie,
-nowomowa,
-przedmowa,
-mówiciel,
Więcej nie kojarzę;)
13 4 13
2010-03-02T18:35:56+01:00
Mówca -
1. Mówić
2. Mównica
3. Mówiący
4. Mowa
5. Wymowa
6. Zaniemówić
7. Umowa
8. Zmowa
9. Przemowa
10. Wymowa
11. przedmowa


PS: To nie kopia przedmówcy :)
13 4 13