Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:36:48+02:00
225 razy 50% = 112.5
112.5 razy 20% = 22.5
112.5-22.5=90
Odp. Cena pierwotna wynosiła 90 zł
2009-10-19T20:38:35+02:00
1,2 * 1,5 = 1,8
180 % - 225
100% - x
180%x= 100% * 225
180%x= 22500/ 180
x = 125
2009-10-19T21:00:45+02:00
20%= 0,20
0,20 *225=45.0
45,0+225=270 zł.


50%=0,50
0,50*270=135,0
135+270=405

Odp.Towar teraz kosztuje 405 zł.

* to razy :)