Odpowiedzi

2009-10-19T20:35:17+02:00
Jako leki
jako pozywienie
jako trucizna
2009-10-19T20:37:20+02:00
+•rozkładają martwą materię organiczną
+•wykorzystywane w medycynie
+•wykorzystywanie drożdży
+•walory smakowe

-•można się zatruć
-•są pasożytami
-•produkty pleśnieją
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:39:05+02:00
- walory smakowe
- rozkładają martwą materię organiczną
- są wykorzystywane w medycynie
- są wykorzystywane w przemyśle piekarniczym (drożdże) i alkoholowym
- są wykorzystywane w przemyśle spożywczym

- mogą być pasożytami
- wywołują choroby
2 5 2