Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:06:40+01:00
Ciezar to nic innego jak masa pomnozona przez przyspieszenie grawitacyjne g=10m/s².
Majac mase m=450g=0,45kg wtedy ciezar Q=m*g=4,5N
N-Newton(niuton jednostka sily).
Pozdrawiam!
2010-03-05T16:13:29+01:00
Masa to 450gramów = 0,45kg
przyspieszenie ziemskie (g) = 9,81 m/s2

ciezar to masa razy przyspieszenie
ciezar = 0,45*9,81 = 4,41 kg*m/s2
2010-03-05T18:25:20+01:00
M=450g=0,45kg
F=mg
g=10m/s kwadrat
F= 0,45kg*10m/s kwadrat
F= 4,5N