Odpowiedzi

2010-03-02T17:46:18+01:00
Powinniśmy więcej się modlić, moglibyśmy także zacząć czytać Pismo Św., możemy odmówić sobie niektórych przyjemności (np. komputer, telewizja, słodycze itp.), powinniśmy być bardziej posłuszni rodzicom, możemy pomagać innym itp. ;)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:48:20+01:00
W okresie wielkiego postu możemy podjąć jakieś postanowienie.Dzięki temu będziemy mogli przekonać się ile jesteśmy w stanie podarować Bogu.
Jeśli wytrwamy w tym postanowieniu będzie to świadczyć że dla BogA możemy dużo zrobić a przez to da się zauważyć iż jesteśmy coraz Bliżej niego.Powinniśmy często przystępować do sakramentu komunii. Wielki post powinien być też okresem sakramentu pokuty. Dlatego ie zapominajmy o spowiedzi.Skupmy się też na rekolekcjach,gdy ksiądz będzie przekazywać nam słowo Boże.


Naj ??:D
4 4 4