Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:40:58+02:00
To znaczy, że w 1cm3 mieści się 1000kg wody
3 4 3
2009-10-19T20:42:06+02:00
Oznacza to że tyle kg wody rozpuszcza się w m3
3 5 3
2009-10-19T20:49:50+02:00
Czyli inaczej, ze 1 g /cm³.
Oznacza to jak dużo jednostek tego materiału (tutaj 1 g) zmieści się w takiej objętości (1 cm³). WOda ma niedużą gęstość, ale np. diament (bardzo gęst) ma 3,5 g/cm³. np mtale mają dużą gęstość bo są jakby zbite. Dużo ważą przy niedużej objętości (rozmiarach wizualnych;) Wyobraz sobie ze duza ilosc drobinek jest mocno scisnięta w tej malej kulkce, wiec jest duza gęstość. w gazie te drobinki są swobodne i nie są ściśnięte dlatego gaz ma małą gęstość;)
mam nadzieję ze pomogłem;D