Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:48:11+01:00
Zapraszam serdecznie na wieczór poezji Wiesławy Szymborskiej który odbędzie się w szkole podstawowej numer 6 w warszawie ( mzoesz wybrac co i jak) o godzinie 15 : 30 . Zainteresowanych zapraszam
1 3 1
2010-03-02T17:49:51+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam szanowna Pania Wieslawe Szymborska na wieczór poezji ktory odbedzie sie w naszej szkole. Udzial biora uczniowie z klas gimnazjalnych . Zapewniamy Pani ze spedzi Pani chwile wsluchania sie w nasza poezje. Wieczor poezji rozpocznie sie o 20.00 .


P.S : Czekamy na Pani przybycie klasa IIa.
1 3 1
2010-03-02T17:51:09+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich uczniówi i nauczycieli na wieczór z poezja, który odbędzie sie 16 kwietnia tego roku. W sali głownej, w szkole im. Mikołaja Kopernika w Warszawie o godz. 20.00.

Wiesława Szymborska

1 5 1