Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:52:38+01:00
K-krab ( Żyje z morzu)
L-las (rozną tam drzewa)
E-eukaliptus(rodzaj drzew i krzewów)
S-sarna(mmm)
Z-zając(kojaży sie z wielkanocą)
C-czerwona(choroba )
Z-zebra(w paski)


pozdroO :*
1 1 1
2010-03-02T18:00:23+01:00
1. Może być oddechowy, pokarmowy, wydalniczy <układ>
2. Nierozpoznawanie barw <daltonizm>
3. Pasożyt "zamieszkujący" jelita <tasiemiec>
4. Organizmy odżywiające się obumarłą materią <saprobionty>
5. Proces roślin zawierających chlorofil <fotosynteza>
6. Dzięki nich oddychają ssaki <płuca>
7. Dzięki nim porusza się pantofelek <rzęski>
2010-03-02T18:02:05+01:00
1.wysepuja w uzębieniu - kły
2.przyrzad do oglądania rzeczy, ktore sa widoczne golym kiem - lupa
3.proces powolnych zmian w budowie i zyciu organizmow, w wyniku ktorego powstaja nowe gatunki - eweolucja
4.grupa zamozywnych bakreii zaliczanych do glonow - sinice
5.grupa roslin uzytkowych nalezacych do traw uprawianych dla uzyskania owocow bogatych w skrobie np. pszenica - zboża
6.rosliny niepożądane , wystepujace w uprawach wszystkich roslin uzytkowych - chwasty
7.rosliny lecznicze lub postacz jednego leku przygotowana z jednego lub kilku surowcow - ziola


Kły
Lupa
Ewolucja
Ssinice
Zboża
Chwasty
Ziola