Napisz zaproszenie na wystawę moje miejsce na ziemi skierowane do nauczycieli oraz uczniów z innych klas.pamiętaj o podaniu miejcsa i czasu otwarcia wystawy.
prosze do 18:00


PROSZE BARDZO CZEKAM ..!!!!!!!!!! MOŻNA ZDOBYĆ 10PUNKTÓW

3

Odpowiedzi

2010-03-02T17:47:52+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na wystawę pod tytułem "Moje miejsce na ziemi".Pragnę zaprosić szczególnie nauczycieli i uczniów.Wystawa odbędzie się o godz.14.30,dnia 1 lipca,2010 r.
tutaj daj swój podpis
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:49:59+01:00
Serdecznie zapraszam na wystawę pt." Moje miejsce na ziemi" Wszystkich nauczycieli oraz uczniów szkoły.... (tu piszesz jakiej szkoły) o godzinie 18.00. Spotkanie to odbędzie się na bazarze przy ul. Pszczółkowej 52.
Zaprasza Samorząd szkolny ;)
12 4 12
2010-03-02T17:51:44+01:00
Zaproszenie:
Mam zaszczyt zaprosić wszystkich nauczycieli i uczniów zs nr 12 na wystawę " Moje miejsce na Ziemi".
Wystawa odbędzie się na hali sportowej przy ulicy Mickiewicza 18 o godzinie 13:20.
Serdecznie zapraszamy - klasa 5 B.
6 3 6