Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:51:37+01:00
22....=87765000000
45....=252000000
22....=14700000
99....=100000000
1 5 1
2010-03-02T19:50:17+01:00
1)87765160384 ≈ 87765200000
2)252009160 ≈ 252000000
3)14731941 ≈ 14700000
4)99980001 ≈ 100000000
__________________________________________
Mam nadzieję, że pomogłem.

Copyright by FrankLINjonas.
1 5 1
2010-03-02T20:31:36+01:00
2222*8888*4444=87765160384 ≈87765200000
45448*5545=252009160 ≈252000000
2213*6657=14731941 ≈ 14700000
9999*9999=99980001 ≈ 100000000
1 5 1