Odpowiedzi

2010-03-02T17:50:10+01:00
Kiedy "baba" siedzi na wozie , całkowita masa wozu i pasażerów jest większa i koniom jest trudniej go ciągnąć. Jak baba zejdzie to całkowita masa się zmniejszy ;)

P.S. Fajnego macie fizyka ^^
1 1 1
2010-03-02T17:50:40+01:00
Chodzi o to że kiedy ktoś ciągle za nami chodzi, jest natrętny i kiedy sobie pójdzie to jest nam lżej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T19:01:03+01:00
1. jak "baba" zejdzie z wozu zmniejsza się siła nacisku i zmniejsza się siła tarcia dlatego "koniom lżej'
1 5 1