Odpowiedzi

2009-10-19T20:47:56+02:00
25g+30g+25g+26g+20g+24g=150g

150g-100%
30g-x

x=30g*100%/150
x=20%

Tymianek stanowił 20% wysianych ziół.
31 4 31
2009-10-19T20:49:19+02:00
100% - 25g + 30g + 25g + 26g + 20g + 24g
100% - 150 g
x % - 30 g ( teraz na krzyż )

x % = (100*30)/150 = 20

Odp. Tymianek stanowi 20% wszystkich ziół

14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:50:03+02:00
25+30+25+26+20+24=150g i to stanowi 100% a 30g tymianku stanowi x% czyli x=30 razy 100dzielone przez 150=20 odp.tymianek stanowi 20% mieszanki ziół -pozdrawiam
24 4 24