Odpowiedzi

2010-03-02T17:56:18+01:00
Teatr-przedstawienie-aktor-kostium
kurtyna-widownia-ludzie
rzymskim-paryż-włochy
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:58:45+01:00
Związek główny - tworzy go podmiot i orzeczenie
związki poboczne - pozostałe związki składniowe w zdaniu, zarówno w grupie podmiotu, jak i orzeczenia

związek główny - kurtynę stosowano
związki poboczne - opuszczaną w teatrze rzymskim
9 2 9