Odpowiedzi

2010-03-02T17:54:53+01:00
O mądrość - Atenę
umiejętność prowadzenia ciepłego, dobrego, kochającego domu - Hestia
umiejętność wyboru miejsca i czasu swojej śmierci - Demeter
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:55:04+01:00
Od afrodyty chciałabym/chciałbym dostać dar miłości. Od Zeusa władania całym światem. Od mojego najbardziej ulubionego boga pragneła bym dostać jego moce, ponieważ mogła bym Co niektórych sprowadzić spowrotem na ziemie. =]
2 1 2
2010-03-02T17:56:03+01:00
Umiejętności wojenne - Ares
uprawa winorośli - Dionizos
umiejętność polowania - Artemida
1 1 1