Odpowiedzi

2009-10-19T21:06:24+02:00
Produkt to ,cząsteczka związku chemicznego i jest on wynikiem reakcji chemicznej.

Substrat to nazwa każdego związku chemicznego, pierwiastka lub jonu, który ulega przemianie w wyniku reakcji chemicznej.
24 4 24
  • Użytkownik Zadane
2009-10-19T22:10:15+02:00
-substrat jest ogólną nazwą każdej substancji chemicznej,która podczas reakcji chemicznej ulega przemianie - w odróżnieniu od produktów które są wynikiem reakcji.Produkt to każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko co może być oferowane na rynku. Produktem może być dobro materialne, usługa, miejsce, organizacja bądź idea.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T22:19:37+02:00
Produkt - to cząsteczka związku chemicznego lub inne indywidum chemiczne (np. jon), wynik reakcji chemicznej. Często jest to pojęcie umowne - gdy produkty i substraty reakcji są w stanie równowagi chemicznej, w skali mikroskopowej reakcja biegnie w obie strony z jednakową szybkością.

Substrat - nazwa każdego związku chemicznego, pierwiastka lub jonu, który ulega przemianie w wyniku reakcji chemicznej.

;P
24 4 24