Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:56:34+01:00
Moją ulubioną maskotką w czasach dzieciństwa jest pluszowy,różowy słonik-nazywalam go Dyzio.Mam go do dzisiaj.
Jest duży i ma bardzo odstające uszy. Zwracają uwagę jgo śliczne niebieskie oczka z guzików. Dyzio ma długa trąbę i jest wykonany z bardzo miękkiego materiału. Gdy bylam mala uwielbialam go przytulać

Naj ?:)
5?:)
14 2 14
2010-03-02T17:57:06+01:00
Moja zabawka... mojja... hmmm.a tak piesio. Był cały jasno brązowy, a uszy miał ciemno brazowe... hmmmdługie uszy... i mały czarny nosek. to chyba wszystko co pamietam
5 2 5
2010-03-02T17:57:08+01:00
Moja ulubiona maskotka z dziecństwa był malutki miś.Mwilam na niego uszatek.Był szarego kolory na glowie maial kokardle duze czrne oczna i byl bardzo milutki.uwielbialam sie z nim bawic i chodzic na spacer.wszedzie go ze soba zabieralam i baaardzo go kochalam...

licze na najjj:)
7 3 7