Ułóż plan swoich zajęć na sobotę. Zapisz go dwoma sposobami
jakie słowa je łączą, a jakie różnią.
PRZYKŁAD :
Spotkanie po latach - Koledzy spotykają się po latach.
W takiej formie ma być zrobione 5 przykładów odnośnie moich planów na sobotę.
Bardzo proszę o pomoc, daje 52 pkt więc chyba warto.
Tylko proszę o poprawne zrobienie tego zadania.
Czekam na rozwiązania i dziękuję z góry.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T13:24:36+01:00

Spotkanie po latach - Koledzy spotykają się po latach
Wyjście do kina - Całą paczką wychodzimy do kina
Pyszny hamburger - Każdy po seansie je pysznego hamburgera
Powrót do dzieciństwa - Jedziemy do naszej byłej szkoły podstawowej
Wielki mecz - Gramy mecz w piłkę na nowo wybudowanym boisku
Pożegnanie się - Żegnam się ze swoimi kolegami i idę do domu
Niesamowita książka - Zanurzam się w lekturze mojej nowej, niesamowitej książki
47 3 47
2010-03-04T18:46:04+01:00
Sobota.
Ranek- Rano budzę się bardzo wcześnie.
Śniadanie- Jem duże śniadanie.
Spacer- Idę na spacer z przyjaciółmi.
Kino- wieczorem idę do Kina z moim chłopakiem.
Zakupy- po kinie idę na małe zakupy.
Szachy- po zakupach gram z tatą w szachy.
Pizzeria- W południe idę na dużą pizzę.

Wybierz które chcesz. :D
124 3 124