Odpowiedzi

2010-03-02T17:56:34+01:00
22cm^2 * 100=2200 cm^2
Odp.: Pokój ma powierzchnie 2200cm kwadratowych (22m kwadratowe).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T17:56:58+01:00
Zadania te rozwiąże układając odpowiednią proporcję.
Ze skali wynika, że 1cm na mapie odpowiada 100cm w terenie, czyli 1cm² na mapie to 100²cm² w terenie.
1cm² ------ 10000cm²
22cm²------ x(cm²)
x=220000cm²/1
x=220000cm² =22m²

Pozdrawiam :):)