Odpowiedzi

2010-03-02T17:58:42+01:00
On umierał – płakał świat
krótki oddech śmierć dławiła
stanął czas
a słońce grzejąc
ukoić chciało smutek nasz
czas się wypełnił
wrota do nieba
otworzył Pan
i tylko oczy tęsknie patrzyły
w magiczny punkt
ale ON nie wstał
ręki nie uniósł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:05:53+01:00
Tęsknimy za Tobą Ojcze Święty tak jak ty za nami w niebie.
Szkoda ze tak wczesnie oddałeś Chrystusowi siebie.
Będzie brakowało nam wspólnych modlitw z Tobą.
Bez ciebie nie zostaniemy na swiecie soba.
Wiemy ze kochales nas i wiesz ze my ciebie.
Boże pomóż mi prowadz teraz nas,
by nie płakac za tym co porwał czas.
i tak w końcu każdy z nas stąd zniknie
Wiec radujmy się.. zanim ktoś bliski nam zaniknie.
Pilnuj Ojcze Święty każdego z Nas z góry,
zanim zycie pokaze nam swoje pazury..
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T18:13:25+01:00
Jan Paweł II był niesamowitym papieżem
Zawsze utwierdzał młodzież w wierze
Pan Bóg go wybrał na wysłannika swojego
By z grzechów uwolnił choć cząstkę świata naszego
Karol Wojtyła był naszym ulubieńcem
Z chęcią okryłabym jego głowę słuszności wieńcem
Zrobiłabym go ze złotych piór
Aby uniosły go tam gdzie Bóg
I teraz przebywa On w Raju zapewne
Ogarnia go zewsząd niesamowite szczęście
Gdyż z łaski Bożej i swojej dobroci
Zapewnił nam tak ważne lekcje MIŁOŚCI