Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:02:43+01:00
Sole są stosowane jako nawozy sztuczne,dodawane są do pasz, do produkcji barwników,jako surowiec do produkcji nawozów fosforowych, jako zaprawa przed farbowaniem tkanin, do produkcji klejów,w farbiarstwie,jako środek ochrony roślin.
4 3 4
2010-03-02T18:03:06+01:00
- dla zwierząt gospodarskich jako środek odżywczy
-ochrona przed szkodnikami
1 4 1