Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T22:23:19+02:00
Peryfraza to omówienie,zastąpienie słowa przez jego rozbudowane opisanie np.muzyka-ukojenie dla ucha i duszy,ksiażka-skarbnica wiedzy. film-natchniony melodramat, reżyser-twórca ponadczasowy,mistrz gatunku, czasopismo-piśmidło dla garnkotłuków, ciekawy-zachwycający pomysłam,nudny-denny,jak flaki z olejem-pozdrawiam
5 3 5
2009-10-19T22:51:47+02:00
Książka- tekst literacki, słowo pisane
film- widowisko ekranowe
reżyser- organizator wydarzenia
ciekawy- dociekliwy, interesujący
nudny- mało ciekawy
czasopismo- kolorowa gazeta
4 3 4