Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:27:18+01:00
Gat.chronione:
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna),Selaginella helvetica (widliczka szwajcarska),Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi),Equisetum variegatum (skrzyp pstry),Isoetes echinospora (poryblin kolczasty),Isoetes lacustris (poryblin jeziorny),Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski]),Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony]),Diphasiastrum issleri (widlicz Isslera [widłak Isslera]),Diphasiastrum tristachyum (widlicz cyprysowy [widłak cyprysowy]),Diphasiastrum zeilleri (widlicz Zeillera [widłak Zeillera]),Huperzia selago (wroniec widlasty [widłak wroniec]),Lycopodiella Botrychium multifidum (podejźrzon rutolistny),Lycopodiella inundata (widłaczek torfowy [widłak torfowy]),Lycopodium annotinum (widłak jałowcowaty),Lycopodium clavatum (widłak goździsty),Botrychium lunaria (podejźrzon księżycowy),Botrychium matricariifolium (podejźrzon marunowy),Ophioglossum vulgatum (nasięźrzał pospolity),Botrychium virginianum (podejźrzon wirginijski),Osmunda regalis (długosz królewski),Blechnum spicant (podrzeń żebrowiec),Polystichum aculeatum (paprotnik kolczysty),Polystichum lonchitis (paprotnik ostry),Polystichum braunii (paprotnik Brauna),Matteuccia struthiopteris (pióropusznik strusi),Woodsia ilvensis (rozrzutka brunatna),Phyllitis scolopendrium (języcznik zwyczajny),Asplenium adiantum-nigrum (zanokcica ciemna),Cryptogramma crispa (zmienka górska),Polypodium vulgare (paprotka zwyczajna),Trichomanes speciosum (włosocień delikatny [włosocień cienisty]),Marsilea quadrifolia (marsylia czterolistna),Pilularia globulifera (gałuszka kulecznica),
3 1 3
2010-03-02T18:31:09+01:00
Paprocie: piuropusznik strusi
widłaki: widłak jałowcowaty
skrzyp: skrzyp polny
pod ochroną : paproć
6 2 6