Odpowiedzi

2010-03-02T18:40:54+01:00
Pyt 1
bezwzglednosc, smialosc, nie przejmowanie sie czyjąś opinia
pyt2
odwoluja sie do potrzeb materialnych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:46:52+01:00
1)Co jest najlepszym antidotum na manipulacje?
Najlepszym antidotum na manipulację jest na pewno asertywność (mówiąc prościej, umiejętność powiedzenia "nie" oraz stanowczość) oraz unikania ludzi którzy mogą należeć do sekty.

2)Do jakich potrzeb odwołują się sekciarze?
Przede wszystkim do potrzeb cielesnych, nie duchowych. Sekciarze powołują się zwykle na "wyższe dobro" które nie istnieje(Bóg jest najwyższym dobrem a sekty propagując wyższość innych bogów łamią pierwsze przykazanie).
1 5 1