PRZYRODAA w zadaniu z przyrody "Przyroda dla klasy piątej" nowa era czesc 2 mam o budowie rosliny nasiennej i w zadaniu 18 str 11 jest takie zadanie :
wpisz do tabeli nazwy i role poszczegolnyh stref korzenia. Zaznacz je na rysunku .
i tak tam mam cztery pola do wpisu ale nieiwem poco te 4 jak ja mam tylko 3 strefy
korzeni ocznych włosnikowa i wydłuzania sie niewiem co to tam na samej gorze pomozcie
i jaką role odgrywa strefa korzeni boicznych
Ok jak chcez odwdziecze sie

[Uzupełnij pytanie]Uzupełnij pytanie]

3

Odpowiedzi

2010-03-02T18:12:35+01:00
Strefa korzeni bocznych-niektóre gromadzą materiały zapasowe lub wodę zużywaną przez rośliny w różnych okresach ich życia
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:16:53+01:00
Śą cztery strefy korzenia
1) strefa korzeni bocznych - rola to utrzymanie rośliny pobieranie wody i soli mineralnych.
2) strefa włośnikowa - rola to zwiększają powierzchnie korzenia.
3) strefa wydłużania - rola to wzrost korzenia.
4) stożek wzrostu - tu następuje podział komórek.

nauczycielka to sprawdzała i było dobrze
3 5 3
  • halk
  • Początkujący
2010-03-02T18:17:17+01:00
4 strefa to stożek wzrostu czapeczka rola - wysokość wzrostu osłona ,rola korzeni bocznych utrzymują roślinę i gromadą zapas wody
2 3 2