Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:04:04+01:00
Nie ale jest magdalena lub julia
2 1 2
2010-03-02T18:07:31+01:00
Cześć! Znalazłam tę stronę: http://www.katedra.rzeszow.pl/pages/imiona/imiona/dziewczeta.html . Jak widać nie ma tu imienia 'Maja'. Na literę 'M' są jedynie Magdalena, Marta, Matylda i Monika. Aczkolwiek nie jestem pewna, czy mogę zaufać tej stronie, ale wydaje mi się, że tak. Pozdrawiam. :)
2010-03-02T19:17:40+01:00
Do bierzmowania wybiera się takie imię jakie się chce, choć powinno się wybierać Swojego idola w świętości np kobieta na bierzmowanie może wybrać sobie imię Marek czy też Łukasz, to tylko zależy od wybrańca.

A co do świętej Majki niestety jeszcze nie uznano żadnej Majki za świętą.
Jestem pewien w 100% jestem wierzącym i praktykującym więc musisz wybrać innego patrona...