Odpowiedzi

2010-03-02T18:09:29+01:00
Polskimi siłami dowodził Władysław Jagiełło
Krzyżackimi Urlich Von Jungingen
Polskie siły były trochę liczniejsze od Krzyżackich.
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:11:36+01:00
Zakon Krżyzacki ok. 21 tys. konnego rycerstwa, 6 tys. pieszych i artylerzystów oraz 5 tys. czeladzi
Wojsko Polsko-Litewski 50 chorągwi polskich, 40 chorągwi litewskich, ruskich, mołdawskich i tatarskich;
ok. 29 tys. żołnierzy (2/3 z nich to rycerze polscy) pod dowództwem króla Polski Władysława II Jagiełły.
19 2 19