Odpowiedzi

2009-10-19T21:05:30+02:00
3+7=10
50:10=5
3*5=15
7*5=35
Części mają długość 15cm i 35cm
2 3 2
2009-10-19T21:06:18+02:00
I część: 3x
II część: 7x
cały sznurek: 10x = 50cm

50 = 10x
x = 5


I część: 3*5=15cm
II część: 7*5 = 35cm
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T21:06:49+02:00
Słuchaj,to bardzo proste jeśli jest stosunek 3:7 to dodaj to i masz 3+7=10 i na tyle części podziel całośc czyli 50cm:10=5cm i teraz 3razy 5=15cm tyle ma jedna czesc sznurka a 7 razy 5=35 tyle ma druga czesc -pozdrawiam
1 1 1