Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:10:24+01:00
1. nie jest fast foodow.
2. unikac masla.
3. jesc duzo warzyw.
4 jesc duzo owocow.
5. nie jesc duzo miesa zwierzecego.
5. jesc duzo ryb gdyz zawieraja tran
6. uprawiac wysilek fizyczny.
7 . ograniczac sie z cukrem i ze slodyczami
8 . pic minimum 2 litry wody dziennie
9. byc wesolym.
  • czzz
  • Początkujący
2010-03-02T18:11:57+01:00
1. Nie pal; jeśli już palisz, przestań. Jeśli nie potrafisz przestać, nie pal przy niepalących.

2. Wystrzegaj się otyłości.

3. Bądź codziennie aktywny ruchowo, uprawiaj ćwiczenia fizyczne.

4. Spożywaj więcej różnych warzyw i owoców: jedz co najmniej 5 porcji dziennie. Ogranicz spożycie produktów zawierających tłuszcze zwierzęce.