Odpowiedzi

2010-03-02T18:09:45+01:00
Cena brutto leków (wraz z podatkami VAT w wysokości 7%) wynosi 642 zł. Jaka jest cena netto?

642 zł-(642 zł/1.07)= 42 zł
642 zł - 42 zł = 600 zł
Cena netto leków wynosi 600zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:11:26+01:00
Analiza:
cena brutto : 642 zl
vat - 7%
cena netto - ?

642 - 100%
x - 93% (po odjęciu vatu)

x= 642 * 93 / 100
x = 597,06 zł



Jeżeli pomogłem, daj Naj =)
1 5 1