Odpowiedzi

2010-03-02T18:13:35+01:00
Drodzy nauczyciele!
W imieniu wszystkich uczniów naszej szkoły chcemy serdecznie podziękować za ten trud jaki włożyliście w swoją pracę. Jesteśmy wam bardzo wdzięczni.


Dziękujemy
Uczniowie Szkoły
2010-03-02T18:14:49+01:00
Drodzy nauczyciele!
W imieniu wszystkich uczniów naszej szkoły chcemy serdecznie podziękować za ten trud jaki włożyliście w swoją pracę. Jesteśmy wam bardzo wdzięczni.


Dziękujemy
Uczniowie Szkoły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:19:26+01:00
Drodzy Nauczyciele!
Piszemy do Was ten list ponieważ chcieli byśmy wam serdecznie podziękować za trud włożony w nauczanie nas i pomaganie nam w trudnych sytuacjach w których nie dajemy sobie rady.
To Wy zawsze pomagaliście nam zdobyć wiedzę i podejmowaliście się trudnych i wymagających zadań.To dzięki Wam osiągniemy wielkie sukcesy w życiu.
Chcielibyśmy jeszcze raz Wam podziękować za to że nigdy w nas nie zwątpiliście i mamy nadzieje że dzięki tej wiedzy stan iemy się w przyszłości dobrymi ludżmi.
Dziękujemy i pozdrawiamy!

Wasi uczniowie !
1 5 1